Vuosi vaihtuu; oletko valmis?

Kuluvasta vuodesta on jäljellä enää pari hassua päivää.

Miten sinun vuotesi 2022 on sujunut ja millaisia muistoja on päällimmäisenä jäänyt mieleen?

Kulunut vuosi on ollut minulle vaiherikas ja paikoin vaikeakin. 

Elävien kirjoissa kuitenkin olen ja vuosi 2022 päättyy minun osaltani sellaiseen vaiheeseen, että uusia juonenkäänteitä on uudelle vuodelle luvassa heti alkuvuodesta lähtien.

Tänä vuonna olen todella löytänyt liikunnan ilon ja minulla on vahva tunne siitä, että liikunnan harrastaminen tulee olemaan osa elämääni myös jatkossa.

Kuluneena vuonna sauvakävely on noussut ehdottomaksi suosikikseni. Sen jälkeen tulevat pyöräily ja hiihto. 

Kuten viime postauksessa mainitsinkin, hulavanteesta on tullut ystäväni ja hulavanteilu todella on tutkitustikin tehokasta.

Lapin matkailu jäi väliin tänäkin vuonna, mutta toivottavasti ensi kesänä tai syksynä pääsen pohjoiseen.

Harrastuksiini otin loppuvuodesta mukaan neulomisen ja siihen liittyen mielessäni on virinnyt suunnitelmia. 

Katsotaan, jäävätkö mietteet suunnitelma-asteelle, vai vienkö ne maaliin saakka.

Tänään kävin pitkästä aikaa pyörälenkillä. Talvisessa kelissä oli mukava pyöräillä, varsinkin kun ymmärsin laittaa lenkkareiden sijaan talvikengät jalkaan. Varpaat tahtovat paleltua lenkkareissa herkästi.

Loppuvuoden pari viimeistäkin päivää aion ottaa lunkisti voimia keräillen. Lepäilen ja liikun sopivassa suhteessa.

Mukavaa loppuvuotta sinulle ja hyvää alkavaa vuotta 2023!

Ohessa kesäinen kuva, jottei unohdettaisi kaivata kesää ja lämpöä.